الأحد، 7 ديسمبر 2008

العيد فرحة

كل سنة و انتم طيبين

هناك 8 تعليقات:

غير معرف يقول...

كل سنة وانتم طيبين على كل المدرسة وعلى استاذ محمد ابراهيم انا الطالب محمد احمد على من فصل 1/16 والطالب على احمد وعلى سعيد من فصل 1/16 شكراا سلالالالالالالالالالالالالالالالالالالام.....

غير معرف يقول...

وانت طيب يا احلى استاذ فى الشرق الاوسط


انا:عبدالرحمن علاء الدين
الفصل::1/16/ع

غير معرف يقول...

جزاك الله كل خير استاذى
استاذ-- محمد ابراهيم
الاسم-- عمرو محمود محمد عبد المجيد
1-16
رقم الكشف--21
hapn you year

غير معرف يقول...

كل عام وانت بخير استاذى احلى استاذ فى الشرق الاوسط
انا \عمرو محمود محمد
1\16
hapn you year

غير معرف يقول...

اللهم يجعله عليك استاذى
استاذ محمد ابراهيم
سنة كريمة رازقة كل خير باعدة كل شر
عمرو محمود محمد
1\16

غير معرف يقول...

كل عام وانت استاذى استاذمحمد بخير
الهم يجعلها عليك سنة طيبة رازقة
انا \عمرو محمود محمد عبد
1\16

غير معرف يقول...

happy new year
عمرو محمود محمد
1\16

غير معرف يقول...

سلالالالالالالالالالالالالام
انا \عمرو محمود محمد
1\16